دانلود فیلم سینمایی جدید و کمدی با من شوخی نکن با کیفیت عالی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 401
نویسنده : موزیک دل

فیلم سینمایی فوق العاده زیبا و کمدی با من شوخی نکن با کیفیت عالی DVDRip

سی ای موزیک موزیک گیاهدان 



ژانر : اجتماعی ، کمدی ، خانوادگی
کارگردان : محسن منشی زاده
بازیگران : رضا شفیعی جم ، مرجانه گلچین ، بهزاد محمدی ، حلیمه سعیدی ، محمود بهرامی ، عباس محبوب ، ناصر گیتی جاه… رستمی
محصول : ایران
زبان : فارسی
زمان : ۸۰ دقیقه
کیفیت : عالی
فرمت : Avi
حجم : ۵۱۵ MB
خلاصه داستان : پیرمردی در خواب برادرش را می بیند کهبه او کارهای بدش از جمله نزول خواری و سر راه قرار دادان بچه هایش را یاداور می شود. پیرمرد ده روز مهلت می یابد تا جبران مافات کند. او از پرستارش کمک می خواهد و….

دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود CD1

دانلود CD2
 

 



:: موضوعات مرتبط: فیلم , کمدی , خانوادگی , ,
:: برچسب‌ها: با من شوخی نکن با من شوخی نکن کیفیت بالا جدیدترین فیلم های سینمایی ایرانی دانلود دانلود با من شوخی نکن دانلود با من شوخی نکن فیلم جدید سینمایی ایرانی دانلود جدیدترین فیلم های سینمایی ایرانی وفا 2012 دانلود سینمائی با من شوخی نکن دانلود سینمائی با من شوخی نکن اردیبهشت90 دانلود سینمای ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: